fbpx

Pista VMax Bucuresti

Cele patru rampe şi două poduri duc experienţa la alt nivel! Poziționate în locuri strategice acestea necesită o abordare diferită pentru a le naviga cu succes. Cele 27 de viraje cu variații de complexitate te țin în priză și te provoacă constant să cauți linia perfectă. O sesiune reprezinta 8 minute de race pe circuit

Bineînțeles nici un circuit nu ar fi complet fără un ac de păr, o provocare până și pentru cei mai experimentați piloți.

Karturi

SODI RSX

Sistemul de ultimă generaţie de reglare a scaunului, volanului şi pedalelor îţi asigură confortul în timp ce motorul asincron fără perii şi bateriile pe Litiu îţi oferă maximum de putere şi autonomie.

Puternice, ergonomice, sigure, dar şi prietenoase cu mediul, karturile electrice de la SODI au fost proiectate folosind tehnlogia electrică ENGEC, deschizând noi orizonturi în lumea kartingului.

Modelul respectă regulamentele directivei 2006/42/CE şi respectă cerinţele următoarelor documente de referinţă: NFS52-002, Regulile FFSA tehnice şi pentru siguranţă în karting, Recomandările CIK-FIA pentru kartingul recreaţional.

Safety

De cele mai multe ori centrele de go-kart utilizează cauciucuri vechi pentru a atenua un posibil impact, însă aceste sisteme improvizate au rezultate limitate.

La VMax siguranța este pe primul loc, de aceea circuitul este dotat cu ultima generație a sistemului de protecție al barierelor laterale oferit de PGK Design, lideri mondiali în sisteme inovative de siguranță și revoluționari în domeniul de karting indoor.

Cursa este permanent monitorizată de către un specialist pe cele 28 de camere instalate pe traseu.

În cazul unui incident karturile pot fi controlate de la distanță, ele pot fi incetinite sau oprite, evitând astfel situațiile periculoase.

Totodată pista conține și un sistem de safety flags similar cu cel din Formula 1, complet automatizat, care va atenționa piloții dacă se apropie de un viraj unde s-a produs un incident și la nevoie îi va încetini sau opri kartul.

Aceste sisteme funcționează perfect împreună pentru a creea cea mai sigură experiența posibilă.

Sisteme automatizate si race control

Tehnologie

Tehnologia PROSLIDE®

SODI KART foloseste tehnologia „Proslide”, care presupune inconjurarea karturilor cu o bara de protectie din plastic masiv si reduce astfel pericolele cauzate de loviturile in bariere sau rasturnarea kartului in cazul unui impact.

HEAD SYSTEM® - Dispozitiv de absorbtie

SODI KART a patentat HEAD SYSTEM®: un dispozitiv care permite partii frontale a kartului sa se distorsioneze si sa absoarba energia unui impact frontal.

Protectie a pedalelor

Acest sistem previne apasarea ambelor pedale ( acceleratie si frana) simultan. In plus, ajuta la prevenirea supraincalzirii placutelor de frana si ambreiaj, reducand astfel uzarea prematura a componentelor.

Centura de siguranta in 3 puncte

Centura in trei puncte este special gandita pentru a oferi protectie in caz de impact.

Acoperirea integrala a kartului

Elementele kartului sunt special concepute pentru a acoperi toate partile fierbinti sau care se rotesc in lateralele kartului, reducand astfel riscul de arsura sau agatare.

Acoperirea integrala a podelei

Modelul SODI RSX este special gandit pentru a oferi protectie picioarelor soferilor, prin acoperirea integrala a podelei si a mecanismului volanului.

Semnalizator LED la franare

Semnalizatoarele rosii integrate pe lateralele kartului se aprind instant atunci cand pedala de frana este apasata, reducand sansele unui potential impact.

Incarcare / blocare

Acest sistem impiedica orice miscare a karturilor in timpul alimentarii cu energie, lucru ce previne eventualele daune ale incarcatorului sau cablurilor, dar si ale soferului sau karturilor.